LIST ARCHIVES : 2003 : FEBRVARIVS : 14

2003-02-14
"L. Sicinius Drusus" <lsicinius@yahoo.com> Re: [Nova-Roma] Re: Quo Vadis?
"Stephen Gallagher" <spqr753@msn.com> [Nova-Roma] NR LAND
"Manius Constantinus Serapio <mcserapio@yahoo.it>" <mcserapio@yahoo.it> [Nova-Roma] CHARIOT RACE NOW!!!! Join Factio Praesina!!!!!
Daniel Dreesbach <stakor2000@yahoo.com> Re: [Nova-Roma] NR LAND
"Gaia Fabia Livia <livia@strategikon.org>" <livia@strategikon.org> [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
"civvsromanvs <ben.fuertsch@vminternational.com>" <ben.fuertsch@vminternational.com> [Nova-Roma] hello america austroccidentalis?
"civvsromanvs <ben.fuertsch@vminternational.com>" <ben.fuertsch@vminternational.com> [Nova-Roma] Hello America Austroccidentalis??
Matt Haase <haase@konoko.net> [Nova-Roma] The Straight Dope 02/14/2003 (fwd)
"aerdensrw <aerdensrw@yahoo.com>" <aerdensrw@yahoo.com> [Nova-Roma] Welcome!
"Caius Cornelius Varus <eq_germanicus@yahoo.com>" <eq_germanicus@yahoo.com> [Nova-Roma] Re: NR LAND
Michel Loos <loos@qt1.iq.usp.br> RE: [Nova-Roma] Return to Personal E-Mails
Michel Loos <loos@qt1.iq.usp.br> Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
Michel Loos <loos@qt1.iq.usp.br> Re: [Nova-Roma] Return to Personal E-Mails
"L. Cornelius Sulla" <alexious@earthlink.net> Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
"jlasalle" <jlasalle@sbcglobal.net> RE: [Nova-Roma] NR LAND
PADRUIGTHEUNCLE@aol.com Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
"L. Cornelius Sulla" <alexious@earthlink.net> Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
"L. Sicinius Drusus" <lsicinius@yahoo.com> Re: [Nova-Roma] Hello America Austroccidentalis??
PADRUIGTHEUNCLE@aol.com Re: [Nova-Roma] Re: NR LAND
"Lucius Equitius" <vergil@starpower.net> [Nova-Roma] 1773 citizens
"Caius Cornelius Varus <eq_germanicus@yahoo.com>" <eq_germanicus@yahoo.com> [Nova-Roma] Re: NR LAND
"Caius Cornelius Varus <eq_germanicus@yahoo.com>" <eq_germanicus@yahoo.com> [Nova-Roma] Re: 1773 citizens
me-in-@disguise.co.uk Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
me-in-@disguise.co.uk Re: [Nova-Roma] Return to Personal E-Mails
Michel Loos <loos@qt1.iq.usp.br> Re: [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response
"M. Octavius Solaris" <scorpioinvictus@hotmail.com> [Nova-Roma] FACTIO ALBATA RECRUITS!
"Lucius Equitius" <vergil@starpower.net> [Nova-Roma] Re: 1773 citizens
"Manius Constantinus Serapio <mcserapio@yahoo.it>" <mcserapio@yahoo.it> [Nova-Roma] CHARIOT RACE NOW!!!! Join Factio Praesina!!!!!
"Gaia Fabia Livia <livia@strategikon.org>" <livia@strategikon.org> [Nova-Roma] Re: Indo-European Languages-Response